Tema: Re: koki namo sildyma rinktis???
Autorius: T:\)
Data: 2012-06-01 11:46:42
uzuomina supratau - bet tavo visi sitie pamastymai yra nukreipti kaip is "sudo isspausti vaska" t.y. max panaudoti turima siluma. Atidaryto lango atveju ryte/vakare tu tikrai nepamirsi jo uzdaryti. O su rekupu - suinvestuoji dx ir dar biski i visokius prisukimus atsukimus, ir jei praktikoje pamirsti kazka uzsukti/atsukti tai tas ir sukasi kol vel atsitiktinai nepastebesi.
Na pvz is praktikos sedims patalpoje 3 - distancinis nuo vedinimo/kondicionavimo ant stalo - kad visa tai isjungta nuo savaitgalio pastebejome tik ... kai pasidare karsta (kai lauke uzkaitino ir saule pro langus prisilde) taip mazdaug po puses savaites :) Butu laikesi panasus orai i siandiena - butume ir savaitgalio sulauke :) Arba atvirkstinis variantas rudeni/pavasari ijungiam pasildyma - spek kiek kartu prisimeni ji isjungti savaitgaliui kai ofisas tuscias - butu labai gerai jei bent kas antra savaitgali. Pasakysiu taip - arba turi buti namuose/ofise tam atsakingas asmuo kuris pastoviai tikrina, arba tai palieki atsitiktinumui, nes naivu tiketis, kad pvz gryze vaikai is mokyklos puls begti i katiline ijungineti rekupo, patikrinti ar uzdarytas padavimas i miegama, atidaryti padavima i savo kambari, patikrinti ar sumazintas rezimas svetaines vedinimui, pasiziurti ijungtas/isjungtas vedinimas vonioje ar virtuveje prie maudantis/kepant blynus... Arba kiekvienas reguliuos pagal savo supratima - zmonai salta, tau karsta, vaikai kasiaka nori sutraukti... :)

T:)