Tema: Re: koki namo sildyma rinktis???
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2012-06-01 10:36:50
> Skaiciau, skaiciau ir pasakysiu nu ir... turek tiek laisvo laiko, kad sitiek prisvaigti (mano nuomone butent prisvaigti o ne sugalvoti). Su tuo vedinimo uzdarinejimu-atidarinejimu viskas butu puiku, jei... kambariai pas tave butu uzdaryti sandariai ir kiekviename kambaryje yra oro padavimas ir istraukimas. Jei taip nera tai sukiok nu ka nori oras vaikscios po kambarius ir vaiskcios vien del silumos skirtumu. Jie dar viename kambaryje bus istraukimas o kitame padavimas oro... Kiek as grubiai isivaizduoju - tai vedinimas buna pastovus visu kambariu arba viena karta sureguliuojamas pagal tos patalpos poreiki, bet vedinama pastoviai tik gal ne taip intensyviai. Ir tik isskirtiniais atvejais jungi koki turbo varianta pvz per koki baliuka.

Padavimas: miegamasis/svetaine 120m3, vaikams po 30m3.
Istraukimas virtuve/vonia/dusas/tualetas gali buti uzdaromas pries
einant maudytis.

"Terpentinas" cia man pribure. Jis cia rase, kad naudoja namie
rekuperatoriu ir labai patenkintas. O as tik i jo patobulinima taikau.

Dar buves kolega, HVAC, uztikrino, kad gerai sureguliuotas rotorinis
rekuperatorius, kai iki keliu laipsniu salcio lauke, pakeicia sildymo
sistema.