Tema: Re: koki namo sildyma rinktis???
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2012-06-04 07:34:26
> Taip ir norisi daryti, jog SS šildytų, o rekuperatorius vėdintų. Bet
> mintis buvo naudoti oras-oras SS ir panaudoti tą pačią ortakių sistemą
> kaip ir rekuperatoriui. Gal vis gi įmanoma SS įtaisyti į ortakius jau po
> rekuperatoriaus?

Pas mane vienaaukstis ant zemes. Paduodami ortakiai sukisti i grindu
polistirola, o katilines grindys dar nebetonuotos tam atvejui, kad
galeciau iskasti tokia mini ventkamera. Joje galima, ora is
rekuperatoriaus, galimna butu dar pasildyti su trisluoksnio vamzdzio
gyvatynu. Tokia mini ventkamera dar atlieka ir ortakiu kolektoriaus
paskirti.

> O tikrai rekuperatorius dirba tik vieną valandą per parą?

Bent jau visa nakti tai tikrai.