Tema: Re: koki namo sildyma rinktis???
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2012-06-04 11:06:57
> Kazkaip mes nesusisnekam. Griztam prie tech. uzduoties namui
> 1.Sildymas, 2.karsto vandens ruosimas, 3.ventiliacija
> Rekuperatorius - nesildo, tik keicia ora namuose. Ji varineti visa para
> saltu sezono metu- neracionalu, kai jis visa namu ora pakeicia per 1 val. Be
> reikalo saldyti namus, kad  veiktu SS, kuris pigiau  vel sildys namus- visai
> neracionalu.

Jeigu mano namas 180m2 tai pagal jus tektu ismesti 450m3 silto oro per
rekuperatoriu i lauka. Todel, kad as skaiciuoju oro kiekiu kitaip, mes
kalbame skirtingais matavimais. As su rekuperatoriumi ketinu per valanda
pakeisti 30m3 oro/zmogui arba 120m3 is viso.

> Ir vis dar esi be sildymo ir be karsto vandens tik su labai grynu oru
> namuose.

Pilnai sutinku. Imkim, kad is lauko paimu nulio temperaturos ora. Tuomet
rekuperatorius man i lauka ismes keliu laipsniu silumos ora? O juk sita
ismetama ora rekuperatoriaus SS panaudoja, kad patalpoje ora pasildyti
iki 35 laipsniu silumos.

> Tai kokie yra standartiniai prioritetai namui?? Tukstanciai namu kazkaip
> issisuka visai be rekuperatoriu.

As jau nebenoriu gyventi su plastikiniais langais hermetizuotame bute.

> Rekuperatorius yra labai gerai- su SS dar geriau-- tik susitariame, kad jis
> yra prabangiai, ekonomiskai ventiliacijai name.

Jus norite pasakyti, kad rekuperatorius su SS siltomis ziemos dienomis
nekompensuos silumos nuostoliu? Juk i nama, mano atveju, butu per
valanda paduodama 120 m3 35 laipsniu silumos oras. Tik nezinau ar tai
butu keli kilovatas papildomos silumos?