Tema: Re: koki namo sildyma rinktis???
Autorius: Marius Mills
Data: 2012-05-31 23:55:44
Man atrodo, kad neverta dėl tų kelių laipsnių su SS imti šilumą iš
išmetamo oro. Kiek ten tos šilumos bus išmetama? Didesni nuostoliai per
sienas, stogą bus.  Šilumos siurbliui reiks ne tik paimti likusius 1,5kW
(Vido duomenys), bet ir kompensuoti kokius 4-6kW namo atitvarų
nuostolius. Ir vienintelė galimybė panaudoti SS, tai į ventiliacijos
šachtą sumontuoti SS jau už rekuperatoriaus. Arba du įrenginiai viename
būtų idealu. Bet tokiu atveju SS reikia gauti ne 1,5kW, o 5,5-7,5kW.
Tokios šilumos išmetamame ore nėra. Gal pakaktų rekuperatoriaus išmetimą
padaryti po SS išoriniu bloku? :-)
Tiek pamąstymų apie rekuperaciją ir SS.