Tema: Re: koki namo sildyma rinktis???
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2012-06-01 08:18:28
> Man atrodo, kad neverta dėl tų kelių laipsnių su SS imti šilumą iš
> išmetamo oro. Kiek ten tos šilumos bus išmetama?

Tau atrodo neverta, o visas pasaulis MASISKAI varo tokia produkcija, nes
jiems verta. Imu pirma pasitaikiusi:
http://www.airpac.eu/airpac-en/pdf/chleo_plaquette.pdf
Jame imontuotas 300W kompresorius ir su juo pagaminama 1,32kW karsto
vandens. O koks skirtumas kompresoriui ar jis ora kaitina ar vandeni?
COP'as=4,4, o ivertinus visas sanaudas COP'as=3,3. Tik cia neparasyta,
kad agregatas, paimdamas 20 laipsniu, ismeta 7 laipsnius. Tai yra
agregato toks NVK, kad jis ismeta i lauka dar tiek pat kiek panaudojo.

Rekuperatoriaus atveju lygiai ta pati atlieka ne kompresorius, o
silumokaitis. Taigi turime > 1kW nemokamai, o istacius i rekuperatoriu
is ismetamo oro silumos likucio dar galima paimti silumos su COP~3.

Va jums ir yra 3kW silumos, kuria siaip butume ismete i lauka arba
sukise i galvos skausma ir pelesi ant sienu. Ir tam sunaudosime arti
500W elektros energijos. COP~6, o kilovatas silumos, pagamintos elektra,
kainuoja centus<7.

Mano gi atveju, oras is lauko paimamas pozeminiu oro kanalu ir tai
leidzia net didziuju salciu metu tureti teorinius fiksuotus 3 kW silumos
prie bet kokios isores temperaturos, nes nereikia pasiildyti is lauko
paimamo oro.

Gal kas nors rasite kodel yra ne taip? Net turint pagamintos 2kW silumos
nereiketu jungti sildymo iki 5-10 lauko temperaturos salcio.