Tema: Re: koki namo sildyma rinktis???
Autorius: Ekokodas
Data: 2012-06-04 09:04:09
Kazkaip mes nesusisnekam. Griztam prie tech. uzduoties namui
1.Sildymas, 2.karsto vandens ruosimas, 3.ventiliacija
Rekuperatorius - nesildo, tik keicia ora namuose. Ji varineti visa para
saltu sezono metu- neracionalu, kai jis visa namu ora pakeicia per 1 val. Be
reikalo saldyti namus, kad  veiktu SS, kuris pigiau  vel sildys namus- visai
neracionalu.
Ir vis dar esi be sildymo ir be karsto vandens tik su labai grynu oru
namuose.
Tai kokie yra standartiniai prioritetai namui?? Tukstanciai namu kazkaip
issisuka visai be rekuperatoriu.
Rekuperatorius yra labai gerai- su SS dar geriau-- tik susitariame, kad jis
yra prabangiai, ekonomiskai ventiliacijai name.