Tema: Re: koki namo sildyma rinktis???
Autorius: Ekokodas
Data: 2012-05-31 11:40:26
Rekupas dirba savo darba, SS savo. Tik nereikia ju labai sureiksminti.
Statistiskai labai didele dalis zmoniu , kurie skaiciuoja pinigus, ziema
visai isjungia rekupa ir grizta prie klasikiniu ventiliavimosi budu.
Labai racionalu paimti siluma , kur jos yra technologiskai - is virtuves oro
nuo virykliu, is voniu ir dusu patalpu oro, is nuoteku vandens ir naudoti to
paties karsto vandens ruosimui, kurio mums reikia visus metus. SS ima siluma
is betko ir kuo siltesnis saltinis ir vesesnis naudojamas vanduo, ar oras--
tuo didesnis COPas.