Tema: Re: buto remonto samata
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-07-19 19:09:37
Isvaziuoja senas zydas gyvent į Izraeli. Nu ir pasikviecia ji gimines i
piknika, kaip dabar madinga kieme, su saslykinemis, pavesinemis ir panasiai.
Sedi zydas ir galvoja:
-Mano jaunysteje valgydavo namie, o shikt eidavo į lauka. O dabar
atvirksciai...

"Arj"  wrote in message news:j04a1f$ca6$1@trimpas.omnitel.net...

as kazkada dar darzelinuku budamas, sugalvojau tokia butu vertinimo
sistema - tiksliau kazkada pagalvojau kodel suauge
vienus butus laiko gerais, kitus blogais, ir radau viena desninguma:

geras butas yra tas kur tulikas/vonia yra atskirai, o blogas - ten kur
kartu;
geras namas yra ten kur WC yra viduj, o blogas - kur lauke :)

Dabar, jau suauges, ziuriu kad tame skirtsyme i gerus/blogus vis tik daug
tiesos yra, ypac kalbant apie namus :)