Tema: Re: buto remonto samata
Autorius: CodeC
Data: 2011-07-18 16:22:15
On 07/18/2011 04:18 PM, Dainiushas wrote:
> dėl basom, tai tu neteisus. Ant to paties alyvuoto ažuolo, ant kamščio,
> vaikščiot yra nerealiai smagu. Plovimas tas pats. Braižosi, nu tegul
> braižosi, jos tam ir skirtos tos grindys.

bet diskusijoj nemazai svarbos teikiama groziui. o kazkieno paskubom
patrauktas baldas arba vaiko sposai lake palieka labai jau ryskius
pedsakus. linoleuma pasveitei su svitru, pavaskavai ir nei zymes.
o su medinem ir vargsti sveisdamas, lakuodamas. jau vien lako smarve ka
reiskia. esu dazes grindis sodo name, gal kokiu 50kv. tai nx galvojau
priklausomas patapsiu.