Tema: Re: buto remonto samata
Autorius: Salas
Data: 2011-07-18 23:20:10
man laminato turbut vienintelis minusas - labai sunku isplauti. Ypac zmona
keikiasi, nes kiek betrintum, vistiek matosi ivairios demes prie dienos
apsvietimo.

"ozzy"  wrote in message news:j01359$c0n$1@trimpas.omnitel.net...

Nu nebent tai kad visa gyvenima jaudinsies kad kas su kokiais kablais
neieitu i buta :) nukapota nudauzyta, cia kazka numetei, ce pastumei
prabrezei...

Pas mane naturalus azuolo parketas, pamyzo suo ant kilimo kolidoriui,
zmona papurske kazkoki vanish oxi valikli, tai pajuodavo grindys...

Jai taip is naujo daryciau deciau koki tvirtesni laminata