Tema: Re: buto remonto samata
Autorius: CodeC
Data: 2011-07-18 11:10:41
On 07/18/2011 11:06 AM, Dainiushas wrote:
> vat žinok, šito nepakomentuosiu, pas mane jau lygus betonas buvo, tai
> apie tai nesigilnau....
> Šiaip galvoju, tokius plotus, jei norėsi normaliai padaryt, užsiknisi su
> ta mentele. Nekalbant jau apie kelių milimetrų paklaidas ko dažnai reikia.

tai vat daug maz aiskeja. tiek kuriem reik kad mm paklaidos nebutu, tie
ir pila ta islyginamaji. kita vertus man vat paaiskino, kad bute daznai
islygint reik net iki 10 cm nelygumus, tai islyginamasis tokio storio
jau prabanga... as bandyciau paprastai betonuot ir tiek. o tie keli mm
tai man netrugdo nei ant sienos nei ant zemes. o litu sutaupo nemazai.