Tema: Re: buto remonto samata
Autorius: spakainas
Data: 2011-07-18 16:22:41
Tai nu ok, bet pvz dėl kėdės su ratukais, ar esi tikras kad po pusmečio
linoleumas neišeis pūslėm ir neišdils? Man kažkaip įtartinai atrodo,
nors galiu ir gausiai klyst.
Žinau kad patvariausia yra kaučiuko danga, bet ten kainos kosTminės.
Regis Vilniaus ledo arenos stogas kai įlūžęs buvo, tai per tą dangą su
bobcatais varinėjo, kaip ir px sakė ;]
Jei tau medžio masyvas negražu, tai žinoma tavo reikalas. Dėl linoleumo
patogumo - pritariu 100%. Jei tau jis gražu ir jauku, tai pirmyn, tik
dėl raštų ir spalvų pasikonsultuok, ar čia įmesk, patarsim ką nors.