Tema: Re: buto remonto samata
Autorius: CodeC
Data: 2011-07-18 10:39:38
On 07/18/2011 09:57 AM, Dainiushas wrote:
> nu tai priklauso kas tai yra grindys. Man ant padėt grindis ant betono
> kaiavo ~120/m2, ir tali gražu ne riba.

cia su vienu pakalbejau savaitgali. tai jis labai juokesi kai uzsiminiau
apie islyginamaji sluoksni visam bute. sake jei nori linoleumo tai
uztenka paprastai betonuoti, tipo daug pigiau ir jokio skirtumo nebus. o
kiek linoleuma kainuoja pakloti ir ar ji reikia klijuot ar ne tai dar
niekaip nepavyksta issiaiskinti.