Tema: Re: buto remonto samata
Autorius: CodeC
Data: 2011-07-18 16:26:26
On 07/18/2011 04:22 PM, spakainas wrote:
> Tai nu ok, bet pvz dėl kėdės su ratukais, ar esi tikras kad po pusmečio
> linoleumas neišeis pūslėm ir neišdils? Man kažkaip įtartinai atrodo,
> nors galiu ir gausiai klyst.

taip ir yra, klysti gausiai. turiu va pavyzdi po uzpakaliu kaip tik.
nerealiai smagus daigtas, tiek basom, tiek su kede. tylus, siltas.
idealios grindys. jei PVC, tai gali buti taip kaip tu sakai. bet tai
visai kita danga.

> Jei tau medžio masyvas negražu, tai žinoma tavo reikalas. Dėl linoleumo
> patogumo - pritariu 100%. Jei tau jis gražu ir jauku, tai pirmyn, tik
> dėl raštų ir spalvų pasikonsultuok, ar čia įmesk, patarsim ką nors.

kas del grozio, tai as ant jo negabus niekur. todel teks pasitiket antra
puse. mano atsakomybej ergonomika ir kokybe, jos - grozis :)