Tema: Re: buto remonto samata
Autorius: ozzy
Data: 2011-07-18 12:52:31
Pazystamas norejo dali pasilikt senu grindu dali naujai uzbetonuot. Kaip
jis dziaugias kad ikalbejau viska lupt nx ir betonuot viska kaip
priklauso. Viskas idealiai lygu, tiek vonia tiek kambariai, jokiu
slenksciu niekas nesiubuoja ar girgzda. Laminata su uosviu susimete patys.

Galiu garantuot jai normaliai padarytos grindys su laminatu vaiksciosi
basom kojom be diskonforto. Va jai laminata uzmetus ant bloku,
senoviskos stiazkes ar buna kad ir ant laminato sudeda bus salta kojom.