Tema: Re: buto remonto samata
Autorius: CodeC
Data: 2011-07-18 13:28:34
On 07/18/2011 01:24 PM, Dainiushas wrote:
> plius klijai dar bus.
>
> Nėra pigu vienok.

gal ir nepigu. bet tai mane pirmiausiai dziugina praktiskumas. nes jeigu
tik graziai atrodo, o visa kita nervuoja tai toks ten ir dziaugsmas.
plyteles pvz: kietos, saltos, tie tarpai amziais viska surinkineja. ir
siaip pvz plaunant grindis tai man plyteles plauti slyksciausia,
siuksles kimba, limpa, slidineja. fui.
apie medi tai mano nuomone isvis tokia, kad rastai, lentos ir kita
augalija tik kaimo trobai arba pirciai kokiai. jei jau butas, tai nx ten
daryt tas kaimo imitacijas. darai kad butu patogu.