Tema: Re: buto remonto samata
Autorius: spakainas
Data: 2011-07-18 16:17:39
Nuo konkrečios patalpos priklauso, bet taip logiškai dušas reikalauja
beveik kvadratinio metro, plius dar jam reiks įėjimą laisvą palikt, tai
bus taip ~ 1.5 kvadrato. Viskas gaunasi 4.5-5 kvm. Na bet čia jeigu
įėjimas per vidurį sienos, kad viską aplink išdėliot. Beje, daug kas
senuose butuose meta lauk vonią ir deda dušą, tai turiu pasakyt kad
vietos nifiga nepadaugėja, dar sumažėja vizualiai, nes lieka sunkiai
panaudojama kišenė, kur tik skalbinių dėžę galima užkišt ;]
Dar galima pagalvot apie sulankstomą stiklinę sienutę, aišku nepigu, bet
iš vonios nesunkiai dušas pasidaro, o kai nereikia tai sulankstyta
vietos praktiškai neužima. Bet aš dar kažkaip nepribręstu pas save šitam
vieščiui, man dar įtartinai atrodo.