Tema: Re: buto remonto samata
Autorius: CodeC
Data: 2011-07-18 16:16:05
On 07/18/2011 04:05 PM, spakainas wrote:
> Nu kad ant lentų jau sunkiai dūžta, nebent jei kietmedis koks. Ant
> plytelių tai pravalas visiškas ;]
> Nu čia kaip kiekvienam labiau norisi, vat žmogui linoliaumas gražiau už
> medžio masyvą, nu man tai nelabai suvokiama, nu bet bilia jam zjb.

as ne apie grozi. man pirmiausiai turi buti patogu. pvz tokie dalykai:
kaip vazineja kede ant ratuku ant lentu ir ant linoleumo, kaip istrina
viena ir kita. kaip tyliai galima vaiksciot per grindis. kaip patogu
plauti. kaip jos brizosi ir pan. koks jaustas basam atsistojus. lentos
tai man iskart asociacija su kokiu nors kaimo lauko tuliku.
o del grozio irgi siais laikais ner taip blogai. yra grazaus linoleumo.
labai norint tai gali tokia mozaika issideliot kokios su jokia kita
danga nepadarysi net teoriskai.