Tema: Re: buto remonto samata
Autorius: CodeC
Data: 2011-07-18 13:44:50
On 07/18/2011 01:35 PM, Dainiushas wrote:
> nu žinok vien patogu aš taip nesureikšminu.
>
> tokias dėjau
> http://www.parketas.lt/lt/parketas/dvisluoksne_grindine_lenta/azuolas/
>
> pakolkas didelių priekaištų neturiu.

bet jau viena skirtignos dangos skirtingose patalpose man nelabai
patiktu. o linoleuma gali visa lygu vienoda be jokiu slenksciu ir kantu
visam bute paklot iskaitant WC ir virtuve. plauti viens malonumas.

o del medzio, tai ka nori sakyk, bet jis triuksmingas. arba girgzda,
arba bilda. ispilsi kanors, tikriausiai vel beda - pvz vaikas geles
'palaistys' kaip mano, arba koks katinas/suo primys ir pan. nepamatysi
is karto ir po viso grozio.
tikiu kad man teko gyvent tik ant ne kokybiskai sudeto laminato ir seno
parketo, bet man medzio grindu fobija jau visam laikui...