Tema: Re: individualaus namo vedinimo sistema
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2010-12-14 22:03:59
> Idomu, kokio ilgio magistrale po zeme reiktu nutiesti, kad visa ziema
> pasildytu ora iki teigiamos temperaturos?

Pkanuoju, kad temperatura per salcius kris iki kokiu 5 laipsniu salcio. Prie
tokios temperaturos silumokaitis dar neuzsala. To ir uztenka. Tuomet hoks
skirtumas ar 5 laipsniai salcio ar silumos, nes vistiek ismetamas oras dar
per aukstos temperaturos.

> Ar nebaisu, kad tokia vasara, kaip si buvo, grybai ten vamzdziuose augs,
> ir namie pelesiais smirdes? Sia vasara pas mane rusy palei pamata balos
> nuo kondesato stovejo, taip pat ir apie agurku stiklainius. O ant pakabos
> kabanti striuke iki siol pelesiais smirda, nors 10 metu to nebudavo.

Taigi ir paminejau, kad saldyti oro kanaluose neplanuoju. Maudosiu ziema tik
oro pasildymui, kad neuzsaltu silumokaitis. O del oro ausinimo cia buvo
zymiai geresnis sprendimas - per karscius naudoti vandeni, skirta laistymui.