Tema: Re: individualaus namo vedinimo sistema
Autorius: S
Data: 2010-12-10 18:24:25
Nera viskas taip baisu.
Kai man firma dare vedinima, sakiau, kad suprojektuotu su rekupu.
Tik gartraukio eina tiesiai (tiesa dubinos padejo 100 vamzdi rekupui, tada
dar nezinojau, kad mazai, nes rekupas pas mane 160 gali ir net daugiau
"ispusti")
Na rekupo nedejau, vamzdzius sujungiau tiesiai ir labai neblogai gaunasi -
ora istraukia naturaliai (gana aukstas kaminas), paduoda irgi naturaliai.
Daznai buna, kad norai yra dideli, o galimybes ju nepaveja.
jei pinigu ilgai kiseneje nereiktu ieskoti, aisku, kad geriausia daryti su
rekupu ir rimtu ir gal net per tuos pacius vamzdzius ir viso namo
kondicionavima daryti, bet tada vien vamdziu kaina isaugs, nes juos reiks
sildyti ir pan