Tema: Re: individualaus namo vedinimo sistema
Autorius: Pakas
Data: 2010-12-09 19:28:15
Nebuk toks tikras del triuksmo. As irgi maniau kad pas mane bus ramu kol
neatsikrausciau ir kaimynu suo nepradejo nervinti. Na nebent gyvensi
vienkemi kur aplink kilometras zmoniu nera. Dar ivertink kuo kurensi. Jai
kietu kuru ( ypac anglimi) tai buna dienu kai dumus ant zemes meta ir lango
tikrai nesinori atidaryti.
Zodziu as ant tos sistemos pataupiau o dabar galvoju kad bereikalo....