Tema: Re: individualaus namo vedinimo sistema
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2010-12-13 19:19:11
Jeigu galu gale man to sikumokaicio neparduos tai padavinesiu ora ne per
silumokaiti. Turint pozemini kolektoriu ir kanalus po grindimis net per
didziuosius salcius butu ispuciamas teigiamos temperaturos sviezias oras.
Beliktu pasildyti su konvektoriais. O visa issivadejusi ora varysiu per
karso vandens 300litru talpos boileri. Jis skirtas pagaminti 800 litru
karsto vandens per para Jeigu kuris pardavejas areis i prota ir nuspres
parduoti tai nusipirksiu ir be problemu idesiu i numatyta vieta..