Tema: Re: individualaus namo vedinimo sistema
Autorius: Sail
Data: 2010-12-14 08:59:23
Ne man itikineti zinoma, bet finansiskai neatsiperka jokie tokie fokusai,
kaip kanalizacijos vandeniu paduodama ora sildyt ir panasiai. Cia daugiau
hobis, kaip ir mano saules kolektorius, kuri pavasari perdarinesiu jau
trecia karta.

Idomu, kokio ilgio magistrale po zeme reiktu nutiesti, kad visa ziema
pasildytu ora iki teigiamos temperaturos?

Ar nebaisu, kad tokia vasara, kaip si buvo, grybai ten vamzdziuose augs, ir
namie pelesiais smirdes? Sia vasara pas mane rusy palei pamata balos nuo
kondesato stovejo, taip pat ir apie agurku stiklainius. O ant pakabos
kabanti striuke iki siol pelesiais smirda, nors 10 metu to nebudavo.

Bet kuris panaudoto oro saldymas tolygu kondensato ar ledo susidarymui, tad
pagalvociau kelis kart, pries kazka darytamas.

Cia tik siaip samprotavimai, zinau kad Vidas savo griezta nuomone turi ir
jos nekeicia.