Tema: Re: individualaus namo vedinimo sistema
Autorius: [pozherukas.namie]
Data: 2010-12-12 11:43:21
Turiu Amalvos rotacinį RECO250. ~50kWh/mėn (čia be papildomo pašildinimo
elektra, kurio beja taip ir nenaudoju, žiemą būna nukrenta ypučiamas oras
iki +10C, bet nerasoja, nes paprastai tokiu metu oro drėgnis ~45%). Bet pats
rukupas vonioj buna šlapias, ypač po dušo :(. Plius kasmet keičiu
popierinius oro filtrus (~60lt.), kuriuos dar pora kartų išsiurbiu su dulkių
siurbliu. Pakabinęs esu vonioje palubėje. Per kanalus triukšmas <40dB
kambariuose, bet vonioj jis per garsus ~53dB, reiktų akustiškai izoliuoti,
bet vis nedaeina rankos...