RaR rašė: > Tavo pateiktame pavyzdyje, tiesą sakant, ir didesnės raiškos nuotraukoje > nelabai įskaitau kas smulkiomis raidėmis parašyta, nors detalumo ten > daugiau. Bet aš ir rašiau - ten, kur yra aštrūs spalvų perėjimai, Tai canon'as ir ISO 100 vargiai perskaitomas. Sony — aiškiai perskaitomas. > yra švelnus spalvų perėjimas, tokia vieta ten tos medinės lentos, ant > kurių sukabinti siūlai, o ir patys siūlai. Kai native raiškoje žiūri > didelę nuotrauką, atrodo, kad tai kažkokio impresionisto tapytas > paveikslas, kaip pritapšnota teptuku, tamsesni siūlai net nelabai Na, nematau esminio skirtumo. Gal tos siūlų auselės virš vinių ir labiau užsiblurinę, tačiau sharpen'as puikiai pataiso. O jei pačiam rūpi šviesių spalvų perėjimas, tai turėtum atkreipti dėmesį į šviesias persiklojančias servetėles. Kaip sykis mažai besiskiriančių, persiklojančių pastelinių spalvų gama. Pabandyk įžiūrėti toje canon'o nuotraukoje raštus ant baltesniųjų ir palygink su resample'inta sony nuotrauka: skirtumas — akivaizdus. Arba tos pačios tamsių spalvų servetėlės. Detalumas, triukšmai... Aš savo akimis matau aiškiai geresnę resample'intos sony nuotraukos kokybę. p.s. nesiskundžiantis a710 savininkas.