Tema: Re: Del auto lizingavimo
Autorius: MRT
Data: 2019-08-22 20:11:10
> beje, tavo atveju, jei ten tikrai gamyklinis brokas - atstovas tikrai
> pakeis. garantija 3 metai. ir pora savaiciu - neesme.

na ten ne mano oktavija.. tiesiog ta pati oktavija, kuriai
po 37 men prakiuro radiatorius (gal ne nuo paties pardavimo fakto)

o pas mane nudrozta Fiesta botaniku rankose, tai biski daugiau nuotykiu.
bet kai pagalvoji, kad ji savo laiku pries 10metu buvo nauja ir kainavo
kaip nauja, tai visai smagu zinot nepirkom pries 3metus praktiskai
identiskai atrodancios naujos.. nu nedziugintu tokia kaip uz 14k++