Tema: Re: Del auto lizingavimo
Autorius: Dainiushas
Data: 2019-08-22 14:04:12
na žinok aš taip nepasakyčiau. tikrai yra vietų kurios padarytos jei ne
geriau, tai tikrai ir ne blogiau. Va pasate praeito amžiaus ant
radiatoriaus, ventiliatoriaus rėmas buvo užsandarintas porolonu. Kuris
nuolat šlapias gulėjo ant radiatoriaus, prapuvo metų po 11kos lyg.

Ai, didelis fail yra pas mus ant kelių pilama druska. pzdc koks didelis