Tema: Re: Del auto lizingavimo
Autorius: benamis
Data: 2019-08-20 22:53:17
Tame ir beda, kad naudotam automobiliui uz 15k rimciau sugedus tas
rezervas istirps kaip mat. Ir kam kaupti ispirkai atidedant i sona jei
gali tiesiog be likutines imt? Beto palukanos skaiciuojasi nuo likusios
neismoketos sumos, tad pries paskutini menesi bus palukanos nuo
100eur+7k. Kam ta galutine imoka tempti visus penkis metus?

Kad ir kaip cia beskaiciuosi, kartais tiesiog norisi pirkt ir nesiot
svarius, naujus ir grazius triusikus, o ne kazkieno devetus :)