Tema: Re: Del auto lizingavimo
Autorius: Petras Jurbarkas
Data: 2019-08-21 11:40:19
Bet po penkiu metu visdelto tu turi auto, bet pardavus auto, turetum
bent jau padengti likutine ir gal dar kazkiek liks.

Is vienos puses norisi tureti mazesnes imokas 5 metu laikotarpiui, is
kitos puses norisi mazesne likutine tureti. Bet jai zopa su pajamom, tai
geriau mazesnes imokas tureti visus penkis metus, negu paskui pries
baigiantis 5 metu laikotarpiui tureti likutine.

--
-
Petras Jurbarkas