Tema: Re: Del auto lizingavimo
Autorius: Night
Data: 2019-08-22 16:00:58
Gal prarandi, o gal ne. Pradzioje reiktu gal pabandydti su "nauju kibiru
uz 20k" pavazineti siek tiek, gal net ir patiktu, gal ir kitokiu
privalumu atrastum kuriu fone vergavimas sistemai nebe toks baisus butu.
As isbandes abu variantus ivairiais budais - man smagiau nauja masina,
kad ir "ne premiumas ir ne A4" :DDD), bet moki kas menesi kazkokia suma
ir esi tikras, kad netiketai kazkas nesubyres uz brangiai, arba jei
subyres - tai bent jau bus sutvarkyta pagal garantija. Bet cia skonio
reikalas. Su senais "premiumais", budavo, vaziuoji kur Vokietijoje
autobanu, ir vis pagalvoji - nu ble uzsilenks dabar kas nors netiketai,
kiek markiu kainuos :))