Tema: Re: Del auto lizingavimo
Autorius: MRT
Data: 2019-08-20 22:20:29
> Mano nuomone lizinguotis su likutine slidus reikalas. Max metus galiu
> buti tikras, kad galesiu imokas moketi. Jeigu bus zopa su finansais -
> turesiu laiko issisukti is situacijos. Turint likutine paskutine imoka
> 7keur (tavo pvz) ir data fiksuota, tai kaip tu gali buti tikras, kad
> butent ta menesi po 5 metu galesi tokia imoka sumoketi, kuri siaip nera
> tokia jau ir menka?
>
> Prasigyvensi, issimokesi greiciau, jei ne - mokesi imokas kaip buvo ir
> nuplanuota.
>
> Todel pradini dariau 20% be likutines penkiems metams.

> [...]

Bet jei matematiskai - 15k naudota vs 11,5k_pradinis (t.y. 3,5k rezerve)
apie kasko tai 3metei uz 15k neraso, bet jei prievoles ner,
tai nereiskia, kad neims .. o siaip ispirkai galima naudot
ta rezerva ir papildomai kaupt ~60Eur/men

Siaip ar taip 15k vs 23k+1k(palukanu) = ~9k skirtumas per 5m be kasko.
Po 5metu - turima auto bus ~5metu arba ~8metu senumo.

Su ideja imt 5metams ispikt ir prakalt - finale susives i
pardavimo vargus ir naujos issirinkimo vargus, nes kaip ir
nelabai i tema savo 5mete nuo nulio stumt ir imt 3mete kito.