Tema: Re: Del auto lizingavimo
Autorius: Dainiushas
Data: 2019-08-22 15:06:10
apie salnykus tai nžn, nuo kada čia jau blogai? '09 audi, 200kk tuoj,
per jokį salnyką niekas nesisunkia.

O visokių promachchų tai visada buvo, vienu metu vienur kitu kitur. Aš
turėjau 1986 Audi, 1998 pasatą (realiai ten skaityk Audi), 2009 Audi -
tai progresą matau visame kame. Taip, paskutinės smagratis brangus, bet
tai nuo pirmos skirtumas - vienoj ant laisvų vairas dreba varikliui
dirbant, kitoj nelabai girdisi, kad tas variklis užvestas....