Tema: Re: Del auto lizingavimo
Autorius: benamis
Data: 2019-08-21 21:58:22
nu jo, paskaiciavau - keliolika eur per men. Nieko baisaus. Man
apskritai tas lizingas su likutine kazkokia mistika. Skirtas tik
padaryti grazu marketingini lankstinuka - ford focus TIK 124eur/men

** Automobilio mėnesio įmoka apskaičiuojama įsigyjant automobilį
išperkamąja nuoma su 20% pradine įmoka, sutarties terminas – 60 mėn.
Likutinė vertė – 42%, ridos apribojimas – 90 000 km. Palūkanos – 2,75 %.

Tai ka ten moki 5 metus tai realiai 38% automobilio vertes...