Tema: Re: Del auto lizingavimo
Autorius: Ignas
Data: 2019-08-20 14:25:16
tai tau patarima modeliais dabar duot su autopliuso ir dylerio puslapiu
nuorodom? speju uz 23 naujas bus tik koks kibiriukas, o 3 metu uz 15 jau
gal toks, kokio naujo uz 23 nepaimsi ir be konkretumo nelabai tau kas
cia ka patars...

On 2019-08-20 12:36, Petras Jurbarkas wrote:
> Prie markes/modelio neprisirisu, bus ziurima pagal kaina/metus/ispildyma
> tuo metu kai pirksiu. Kebulo tipas tik apibreztas ir automatine pavaru
> deze butina.

---
Šis elektroninis laiškas patikrintas dėl virusų  Avast antivirusinės programinės įrangos.