Tema: Re: Del auto lizingavimo
Autorius: RaR
Data: 2019-08-20 16:52:46
Man irgi atrodo gan rizikingas variantas pirkti lizingu katę maiše. Juk
apynaujės mašinos gedimai gali gan brangiai kainuoti, o garantijos
nebėra. Geriau imčiau naują ir už tuos eurus, kur išeis brangiau, turi
ir garantiją, ir važinėji galbūt su kažkiek naujesnėm technologijom,
viskas tikrai veikia kaip priklauso, gali ir pasikomplektuoti ko nori. O
jei dabar kaip variantas polizinginė, tai gal kaip variantas bus ir po
3-5 metų, tuomet jei kažkas nepatiks parduosi rinkos kaina, o jei viskas
gerai - turėsi tą pačią polizinginę mašiną už pigiau nei rinkos kaina su
tikrai žinoma istorija ir būkle.