Tema: Re: Del auto lizingavimo
Autorius: Petras Jurbarkas
Data: 2019-08-21 16:33:26
Turiu 13 metu senumo ir vaziuoju, viskas ok, problemu nekelia, i
autotoja karta metuose tepalus, dar ratus pasikeisti ir viskas. Bet
nesinori sulaukti 15 ar 17 metu, kad pradetu kazkas darytis negerai, nes
rida jau 236kkm. Jokiu operaciju nedaryta, kaip is gamyklos, pries TA
tik lemputes suziuriu, kad zibetu visos.

Planas vazineti 5-10 metu su nusipirkta nauja auto. Nuvertes 17-19k per
10 metu? Tai 1700-1900 kas metus.

Jei pirkti 10 metu senumo silke, tai gaunasi bus 13-15 metu senumo, kai
noresis atsinaujinti po keliu metu ir taip uzburtas ratas. Prarandi po
2-3k eur kas 3-4 metus? Tai 700-800 per metus.

Skirtumas dvigubas.

Taupymas teoriskai priveda prie to, kad geriausia buti bomzu, tai
daugiausia sutaupai

--
-
Petras Jurbarkas