Tema: Re: Del auto lizingavimo
Autorius: Sail
Data: 2019-08-22 14:40:47
Tai jei ne ta druska, tai masinos laikytu taip x2.

Masinu gamintojai turetu susimete sponsoriauti keliu barstyma.

Yra zinoma gerai padarytu daliu dabartinese masinose, bet tepala ryjantys
varikliai, besitampancios grandines, leidziantys salnikai tai jau siu laiku
dizaineriu gaminiai.
Daug atitirbtu mazgu sugebama sugadinti.