Tema: Re: Savo automobiliu į Kaliningrado sritį
Autorius: Bronco
Data: 2018-04-12 15:52:32
On 2018-04-12 10:10, DK wrote:
> Prie to režimo visi priverstinai "dirbo". O užkietėjusiams alkašams
> nelengva buvo,

Priminei istoriją. Vilniuje gyveno toks mano tėvuko geras jaunystės
draugas. Kai aš buvau dar mažas, jis jau buvo konkrečiai prasigėręs.
Blaivo aš jo nematęs buvau.

Tai jį tėvukas įtaisė per kažkokį blatą į kažkurią Vilniaus gamyklą.
Nežinau ką jie ten gamindavo, bet kad gamino guolius ir grąžtus, tai
faktas, nes jų pas mus buvo pilni namai :] Tuos guolius paskui
ritinėdavom kieme į duobutes su kiemo vaikais :) Tas alkašas dažnai
ateidavo pas mus iš tėvo rublių paklenčyti, tai pastoviai prinešdavo iš
gamyklos pavogtų guolių ir grąžtų. Ir tai buvo normų norma ir masiškas
reiškinys, niekas net nesusimąstydavo, jog vogti iš darbo viską, kas
"blogai padėta" yra nenormalu.

Tai, va, tas alkašas "dirbo" nuolat būdamas gatavas, pašalpų jam mokėti
nereikėjo, jis jas prekiaudamas guoliais ir grąžtais susikombinuodavo :)
Va, tokia nuostabi istorija, apie "visi dirbo, niekam pašalpų nereikėjo".

Nustokit ką nors gero ieškoti toje supuvusioje santvarkoje, nes jei ką
gero ir perskaitysite, išgirsite ar "prisiminsite", 90% tai bus svetimos
propagandos padariniai arba false memory, nes tada "buvau jaunas, gražus
ir pajėgus..." :)

Aišku galima ką nors gero surasti ir sąvartyne pasiknisus, bet po to
aiškinti, "uoj, kokia nuostabi gyvenimui vieta yra sąvartynas" tikrai
nerimta.