Tema: Re: Savo automobiliu į Kaliningrado sritį
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-04-03 21:37:16
Keliukams ir tikrinantiems ant sienos darbo nelabai padauges. O ir
javapjutes metu - kas gi tinges. Kaip tik labiau issipisines.

"Niccolo"  wrote in message news:pa0g7s$9lo$1@trimpas.omnitel.net...

Tai va ir galvoju - bus daug rungtynių, stadionas talpina 35000,
tiesioginių lėktuvų reisų į Kaliningradą nėra, tai tikėtina, kad tuo
metu ten bus daug užsieniečių (bent jau lenkų - tikrai), tai nelabai
jiems laiko bus kabinėtis.