Tema: Re: Savo automobiliu ? Kaliningrado srit?
Autorius: svyt
Data: 2018-04-07 18:23:34
Iki 2014 metu mes dar nebuvom "fasistai", nepamirsk, kad rusijoj
 vyksta propogandinis karas, kuris beje idomiai pasireikia pas
 vietinius, nes patys rusu zmones yra 3 rusiu kai bemdrauja su
 manim- vieniems as nieko nesuprantu, man amerikosai isplove
 smegenis, tai bando peraukleti kartotami savo nesamones, kitiem
 esu savas ir patikimas, gal su uzduotim, gal kaip tik,
 issipasakoja kokioj baimej dauguma gyvena ir perka maisais
 grikius karo-bado atvejui, tretiems, daugiausia moterim atrodo,
 kad as milijonierius ir pinigu maisas, sponsorius. Gana miela,
 bet brangu :)
 bendrai, nesiveliant i politinius gincus didelio pavojaus rusijoj
 nera, met savotiska romantika... Nu apvogs, nu mergina kuria
 parsivesi ilasins klofelino, kisenvagiu daug, bet bendrai...
 Geriau tik su jais negert, nes mustynes isgerus yra rusisko
 gerimo tradicija. Po tokiu pasibuvimu labai sunku patiket rusu
 propoganda apie tai kaip ten viskas gerai, ar kaip mes nukentejom
 istodami i europos sajunga o ne SNG.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/