Tema: Re: Savo automobiliu ? Kaliningrado srit?
Autorius: Invertuota panda
Data: 2018-04-09 20:55:07
On 4/9/18 16:44, eSSas wrote:

> Jei neisdirbi pilnu metu, 14'a alga nemokama - net jei atostogu ir isleidzia. Irgi px?

Shudinos salygos. Ryskiai bando rist personala. Mano kontoroj beje tas
pac :)
Cia panasiai kaip ir su company caru: isieni is darbo reiskia teks
staigiai organizuot kita masina. Kai kas gal eilini karta pamasto pries
dedamas pareiskima, nes naujam darbe company caro nebutinai pasiulys.

> Apie 13'a nepasakysiu nieko, bet itariu panasius reikalus

So? Bendra alga tai vistiek nera sumoj didesne nei kitur.