Tema: Re: Savo automobiliu į Kaliningrado sritį
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2018-04-03 14:48:41
Nu tai geriau, kad auto nebutu is nauju ar prabangiu. Numerius
prisikniedyk. Pasilauzyk biski, bet duok i letena kai matysis kad
akivaizdziai nori/reikia.
Ai tiesa dar ten bent anksciau, tai buvo sausas istatymas uz vairo ir
ypac uzsieniecius mego patikrinti (del tos pacios letenos). Vienam
pazystamui ryte sustabde ir dave papusti i celofanini maiseli :D :D, nu
ir pasodino i arestine kol i letena per aplinkui negavo.
Mane pati pora kartu paturejo uz smulkius pazeidimus, bet ne baisiai
brangiai. Nu bet vistiek kai ne vietinis tai ima ant straho ir ziuri
kiek pavyks ismelzti. Kuo daugiau turi kantrybes ir i akis nesokineji,
tai tuo maziau duot reikes.