Tema: Re: Savo automobiliu į Kaliningrado sritį
Autorius: DK
Data: 2018-04-12 10:10:01
Je, varo čia kosmonautai. Prie to režimo visi priverstinai "dirbo". O
užkietėjusiams alkašams nelengva buvo, nes porą savaičių nepasirodžius
darbe - milicija ieškodavo ir į daboklę sodindavo, todėl vasios
vaikščiodavo į darbą ir apsimesdavo, kad dirba. Produktyvumas aišku
aukštumoje buvo, gamindavo net techniką "netanalogovvmyre".