Tema: Re: Savo automobiliu ? Kaliningrado srit?
Autorius: Markovich
Data: 2018-04-03 14:48:55
Niccolo <linas.niccolo_ismesti@gmail.com> Wrote in message:
> Dviese va?iuosim, nori ir ? rusi?k? Kur?i? nerijos dal? nuva?iuoti, ir
> link Lenkijos sienos, ir dvira?ius ?simesti - ka?kaip su nuosava
> papras?iau atrodo. Negi jau ten taip baisu?

Vaziavau pries naujaka, valdiskai masinai reikejo igaliojimo,
 tinka be notaro, tik su firmos antspaudu. Reikia turet zalia
 korta ir sveikatos draudima ir tiketis sekmingai/greit pravaziuot
 siena. Isgirsi durnu klausimu kruva, bet viskas gerai. Mane uz
 nieka nenubirkavo ir numeriu nenupyzdijo.
--
Marius

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/