Tema: Re: Savo automobiliu į Kaliningrado sritį
Autorius: Arj
Data: 2018-04-09 14:21:47
eee, nepisk proto apie 120rub/men tik baigus univera. Tokiu gal ir buvo, bet
ne visiems preinamose pozicijose.
Va tevas inzinierius - alga ~100rub. Skyriaus vadovo (kuriuo tapti galejo
tik partiniai) -120rub. Pas mama irgi panasiai. Papildomai buvo galima
prisidurti per komandiruotpinigius, per projektus (tie kur daug
projektuodavo, visai gerai "uzvirindavo"), ir per visokius "kombinavimus" -
pvz benzina toli grazu ne visi "uz savus" pirkdavo.
O kokiems kolukieciams alga isvis 50rubliu nesiekdavo.

"Vytenis P."  parašė naujienų news:pafh4u$l4l$1@trimpas.omnitel.net...

> Na, ne esmė. Aš iš anų laikų ėmiau GERĄ atlyginimą 120 rublių. Žinau,
> kad tiek uždirbdavo aukštas pareigas užimantys (cechų viršininkai,
> inžinieriai ir pan.). Tai vat tokie dabar, manau, kad į rankas tikrai
> minimum 1200 gauna.

Su atmintim pas tamstą negerai. 120 gaudavo tik pabaigęs univerą.
Inžinierius gaudavo 160-180. Skyriaus viršininkas 200-280. Uošvis
buvo cecho viršininkas ir gaudavo virš 300. Pienas kainavo 13 kap. už
puslitrį (28 kap - su buteliu). O dabar tai net nežinau kas per pienas už
minėtus 70 centų/l.  Ir šnapsas būdavo po 3,62 "karablikas", o po 4,12
Ekstra/Sostinės :) . Tai tiek apie kainas