Tema: Re: Savo automobiliu ? Kaliningrado srit?
Autorius: svyt
Data: 2018-04-07 17:35:56
Nu ne, uz nedavima gali per prievarta sugirdyt snapso, ir uzdaryt
 kaip girta uz vairo. Jei nesukauji putin xuilo (nors bus tokiu
 kur atsakys sami znaem) tai skaito tave savu kai duodi pinigus,
 svarbu neizeist per maza suma. Bet net jei netycia nufilmuos per
 reida duodanti kysi, vistiek su tavim elgsis kaip imanoma
 mandagiau ir nubaus minimaliai, man taip buvo ;) (ikisau pinigus
 i pasa, nepastebejoatyt ir nepaeme, paskui padaviai pasa ten kur
 filmuojama nepatikrines kas viduje, tai kaip atsiprasinejo
 pildydami formalumus, miela buvo klausyto), nes jie zino, kad
 grysi, pasiskusi,jog pavojinga duot kysius ir visi labusai bijos
 duot kysius, is ko jie gyvens? Is savo 100 euru algos?

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/