Tema: Re: Savo automobiliu į Kaliningrado sritį
Autorius: Vytenis P.
Data: 2018-04-09 14:00:46

> Na, ne esmė. Aš iš anų laikų ėmiau GERĄ atlyginimą 120 rublių. Žinau,
> kad tiek uždirbdavo aukštas pareigas užimantys (cechų viršininkai,
> inžinieriai ir pan.). Tai vat tokie dabar, manau, kad į rankas tikrai
> minimum 1200 gauna.

Su atmintim pas tamstą negerai. 120 gaudavo tik pabaigęs univerą.
Inžinierius gaudavo 160-180. Skyriaus viršininkas 200-280. Uošvis
buvo cecho viršininkas ir gaudavo virš 300. Pienas kainavo 13 kap. už
puslitrį (28 kap - su buteliu). O dabar tai net nežinau kas per pienas už
minėtus 70 centų/l.  Ir šnapsas būdavo po 3,62 "karablikas", o po 4,12
Ekstra/Sostinės :) . Tai tiek apie kainas