Tema: Re: Savo automobiliu á Kaliningrado sritá
Autorius: svyt
Data: 2018-04-07 17:28:23
Jaunystes ilgisi, mano jaunyste prasidejo 1988 metais, tai kiek
 zaviu prisiminimu, dabar vaikui be teisiu masinos negali duot,
 tada viskas buvo dzin, vazineji kokiais nori greiciais po miesta,
 vaziuot namo is baro ne su masina kolektyvas nesupras, negi 100
 usd gaila policijai, visi verslai buvo kas ka apgaus, ir visi
 didziuodavosi bei girdavosi kai pavykdavo tai padaryt. Dabar,
 atrodo yra tu pinigu, o vaziuot girtam nedrasu, skolinkui
 sugurint nosi- nedrasu, nekalbant kad su draugais ateit i buta ir
 pasakyt-arba pinigai rytoj, arba ijungiam skaitliuka. Dabar-
 aiskinkis per teismus, irodinek kad ne kupranugaris... Ot geri
 laikai buvo, ir grazios merginos i mane ziurejo, dabar tik
 istorejusios, be spakliaus pobaises vyresnio, nors ir
 reprodukcinio amziaus...

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/